(…) ludzie nie pójdą za tobą ze względu na to, co robisz. Ludzie rzucą się w ogień za Tobą, gdy będą wiedzieć, dlaczego to robisz

O podążaniu za tymi, co inspirują, przewodzą, o tym, że celem nie jest zatrudnianie ludzi, którzy potrzebują pracy, ale zatrudnianie ludzi, którzy wierzą w to, w co wierzysz Ty. O dookreślaniu, w jakim celu poświęcasz swój czas, krew, pot i łzy.

O informowaniu darczyńców, komunikacji, skuteczności w budowaniu relacji, zwiększaniu więzi, o tym jak radzić sobie z zastrzeżeniami, o kluczu S. Jobsa do skutecznego zarządzania – co tylko mogłem, zlecałem na zewnątrz.

O podziękowaniach, listach, rocznicach, stwarzaniu okazji, pretekstów, negocjowaniu follow-upu, tworzeniu skutecznej oferty, rekonstrukcji kontaktów, wdrożeniach m.in. click & donate, wezwaniach do działania.

Fundraising – dla NGO szczególnie ważny temat.